הסוף לכאבי השיניים - מאות ישראלים סידרו לעצמם חיוך מושלם תוך 90 דקות, כמעט ללא כאבים וללא ימי מחלה.

"פחד" היא מילה שמגדירה את מה שקורה לכל אחד מאיתנו בלב כאשר מתחילים לדבר על טיפול בכאבי השיניים. אולי זה בגלל שאיימו עלינו כשהיינו ילדים, שאם נאכל ממתקים קריוס ובקטוס יבואו ונצטרך ללכת לרופא השיניים המפחיד, אולי זה בגלל הטיפולים החוזרים והבלתי נגמרים שעברנו, ואולי זה פשוט המחזה הלא סימפטי של רופא שרוכן מעלינו ומחטט לנו בפה עם מכשירים משוננים. לא משנה מה הסיבה, אנחנו בשנת 2020 והגיע הזמן לשינוי. תכירו את הישראלים שנפטרו מהכאבים בשיניים תוך 90 דקות, סידרו לעצמם את החיוך שהם חלמו עליו וכל זה כמעט ללא כאבים. נשמע הזוי? יצאנו לבדוק!

תוכן שיווקי
כשפגשתי את ד"ר ג'ורון חוסאם (55) ואת ד"ר אנקר ערווא (38) בקליניקה שלהם בכפר-סבא, עוד לא הבנתי שמדובר במהפכה שחלמתי עליה כילד.

מולי ישבו שני רופאים, בעלי ניסיון של שנים רבות, מוקפים במגוון מכשירים חדישים שלא דמו בשום דבר למה שהכרתי אצל רופא השיניים שלי כילד. הקליניקה שלהם מזכירה אולם תצוגה של מכוניות פאר, כל מכשיר נראה הטוב ביותר מסוגו, והם צוחקים כשאני מסובב את הראש ומתפעל מכל הטכנולוגיה הזאת.

ד"ר ג'ורון וד"ר אנקר הם הצוות המוביל  של מרפאת Lab Clinic Art. עד היום עברו אצלם מאות מטופלים שהצליחו לטפל בבעיות השיניים שלהם ולחזור להרגלי אכילה תקינים ומלאים. החידוש הגדול באמת, שלא ראיתי בשום מקום אחר, הוא שהמרפאה ומעבדת השיניים נמצאות שתיהן תחת אותה קורת גג. הסידור הזה למעשה מאפשר להם לבצע השתלה והלבשה של כתרים בפעם אחת - תוך תשעים דקות בלבד.

התיישבתי עם הרופאים לשיחה וניסיתי להבין מה הם בעצם עושים. מה מיוחד דווקא בשיטה שלהם? למה אנחנו כל כך מפחדים מרופאי השיניים? ואם זה באמת אפשרי לסיים עם כל הסיפור של השתלות השיניים והכאבים ביום אחד, אחת ולתמיד - איך זה שלא שמענו על זה עד היום?!

 
לפני שנתחיל, אתם יכולים אולי להסביר מה ההבדל ביניכם לבין כל רופא שיניים אחר?
ד"ר ג'ורון מחייך. "בשמחה. אני מאמין שלא אפתיע אותך אם אספר לך שבשנת 2020, במקביל לעוד המון שינויים שקורים סביבנו - גם עולם הרפואה מתפתח ומשתפר מדי יום. רופא שיניים שרוצה לעשות את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר, חייב להיות מעודכן כל הזמן ולרכוש את הציוד החדיש ביותר שיהפוך את הטיפול לכמה שפחות כואב וכמה שיותר מהיר. על השתלות דנטליות באמצעות טכנולוגיה כירורגית דיגיטלית חדשנית שמעת פעם? גם אם לא, אתה בטח מצליח להבין רק מהשם שמדובר על המילה האחרונה בעולם רפואת השיניים. כדי לסדר לך את הראש, אני אתן לך את שני ההבדלים המהותיים בינינו לבין שאר רופאי השיניים: דבר ראשון, אנחנו מעודכנים פה בחידושים הדיגיטליים עד לפרטים הכי קטנים, ותמיד רוכשים את הציוד הכי חדיש ומתקדם כדי להפוך את הטיפול לכמה שיותר מהיר, יעיל ונוח. ושנית, אנחנו עובדים תחת קורת גג אחת. זה בעצם אומר שאנחנו יכולים לעשות הכול במהירות ובלי עיכובים. אני וד"ר אנקר הרופאים  שמבצעים את ההשתלה עצמה, בזמן שהטכנאי יושב במעבדה ומכין ומלביש את הכתרים בצורה היעילה והטובה ביותר."

אני חייב להודות שכשאתם אומרים השתלה או הלבשת כתרים זה נשמע מאוד כואב...

"אני בטוח שכך זה נשמע לך," מסכים ד"ר אנקר.  "אצל רוב האנשים צמד המילים 'רופא שיניים' מעוררות אסוציאציות שליליות מאוד. למעשה, אפשר לומר ש-99% מהאנשים שלא מטפלים בעצמם אצל רופאי השיניים, לא עושים את זה מסיבות כספיות. חלקם ממש מבועתים בגלל מקרי עבר או בגלל סיפורי אימה ששמעו מחברים, וחלקם אולי לא חוששים עד כדי כך, ועדיין - לא רוצים ללכת לרופא השיניים ומנסים להתחמק מזה כמה שאפשר.
בוא נשים רגע אחד בצד את האסוציאציות האלו, נחליט שאנחנו מגיעים לכל הנושא של רפואת השיניים בראש בוגר ופתוח, ונכיר את המכשירים החדישים שאתה מסתכל עליהם. אם עשית בשנים האחרונות טיפול שיניים, אתה בטח זוכר את זריקת ההרדמה כאחד הרגעים היותר כואבים בטיפול שלך. זאת מחט ארוכה שנכנסת לפה, דוקרת וכואבת. לא תמיד מיד מרגישים את ההרדמה באופן מיידי, וזה לא נעים בכלל. בדיוק בגלל זה אני רוצה שתכיר את ה- 'sleeperone 5'.


(בתמונה: מכשיר “sleeperone 5”)

מדובר במכשיר אלחוש ייחודי שעובד באופן ממוחשב על רקמה רכה ורקמה קשה, ומרדים את אזור הטיפול ללא כאב. החדרת חומר ההרדמה באופן ממוחשב ובאיטיות מרבית מסייעת במניעת כאבים מיותרים. 

נתתי לך דווקא את הדוגמה הזו כי אני יודע שהזריקה היא בעיקר מה שמפחיד את הציבור, אבל חשוב לי להדגיש שה-"sleeperone 5” הוא רק טעימה קטנה מהמחשוב והטכנולוגיה שיש כיום לעולם רפואת השיניים להציע. מרפאות שמכבדות את עצמן ורוצות לעבוד ביעילות גבוהה,  מחזיקות מכשירי לייזר מתקדמים  אשר מסייעים בזירוז מתן טיפול בתחומים רבים ומפחיתים את הכאב ברמה משמעותית בהשוואה לאותם טיפולים אשר מבוצעים בשיטה הקונבנציונלית .

מעניין. איזה עוד מיכשור חדיש יש לכם במרפאה מלבד מכשיר ההרדמה?

"קח לדוגמה את מדפסת התלת מימד שלנו - Next Dent 5100 3D SYSTEMS. זוהי המדפסת המהירה והמשובחת ביותר בשוק הדנטלי, בעלת דיוק מירבי ומגוון חומרים הנדסיים מתקדמים. המדפסת ממוקמת במעבדה ומשתמשים בה על מנת להדפיס סריקות תלת מימדיות של חלל הפה. אנחנו בעצם מייצרים סד כירורגי שהוא העתק מדויק של חלל הפה של המטופל ומסייע בהחדרת השתלים בהתאם לתכנון הממוחשב, באופן שמבוסס על ממצאי צילומי ה- CT של המטופל. כך אנחנו יכולים להתאים הכול במדויק למבנה הלסת והשיניים של המטופל, וזה חוסך הרבה מאוד זמן כאשר אנחנו מדברים על השתלות שיניים. 


(מדפסת - Next Dent 5100 3D SYSTEMS)

ועכשיו הנקודה החשובה ביותר - הרי החלק הגרוע באמת הוא לא הכאב מהזריקה, אלא הכאבים שמגיעים בימים שאחרי הטיפול, כשההרדמה נעלמת ואתה נשאר עם חתכים בפה. הרי הרופא שהכרת עד היום עבד עם סכין בתוך הפה שלך, נכון? אז שים לב: באמצעות הטכנולוגיה החדשה והייחודית שלנו, אף סכין לא תיכנס לפה שלך. כל העבודה נעשית באמצעות מכשיר לייזר מיוחד. בצורה הזאת אין שום סיבה שתסבול מכאבים בימים שאחרי הטיפול - הרי אין לך שום חתך בפה.

אתה מבין מה אני בעצם אומר לך פה? כל המשוואה הזו, של רופא שיניים שווה כאב - פשוט נעלמת ברגע שמכירים את המכשור המיוחד והחדיש שקיים היום. לא צריך יותר להתייסר, לקחת ימי מחלה ארוכים אחרי כל עקירה, לדחות את מועד הטיפול ולסבול מנזק מצטבר, העיקר לא להיפגש עם הסכין והזריקה של הרופא. פשוט אין את זה יותר. אין ממה לפחד עוד."

אוקיי, אז אני לא מבין דבר אחד - למה לא כל רופאי השיניים משתמשים בציוד הזה ומסיימים עם הטיפול בפעם אחת?
ד"ר ג'ורון: "תראה, לשאלה הזאת יש כמה תשובות, ואני אבחר באחת מהן.  בפשטות, הרופאים לא מסיימים בפעם אחת כי הציוד שאנחנו מדברים עליו כאן הוא ציוד יקר מאוד והרבה רופאי שיניים לא מרגישים צורך להחזיק בו. הם יודעים שהם יכולים לעשות את העבודה גם בלעדיו, בשיטות הישנות. אבל כאשר לא משתמשים בטכנולוגיה החדישה הזו - אי אפשר לעשות את כל הטיפולים ביום אחד ויחד עם זאת לשמור על רמת דיוק גבוהה וללא כאבים.
שמע, אני יכול להבין את רופאי השיניים שנשארים מאחור. לא פשוט לרופאים שמתמחים בשיניים כבר הרבה מאוד שנים, להחליט שהם לומדים מחדש את רזי המקצוע ולרכוש את הציוד החדשני והטכנולוגי. אבל מבחינתי 'לא פשוט' זה לא תירוץ, כי המטרה שלנו כרופאים היא לעשות כל מה שאפשר כדי לתת את הטיפול הטוב ביותר ללקוח במינימום כאב ומינימום זמן. מעבר לזה, מכיוון שאותם רופאים ממשיכים לעבוד בשיטות הישנות, הרבה מאוד אנשים שסובלים מכאבי שיניים נוראים או ממראה לא אסתטי - ממשיכים לדחות את הטיפול ולצבור עוד נזקים, כי הם לא מודעים לשינוי שנעשה בתחום." 

Dentist, Operation, Teeth, Lamp, Clinic
(בתמונה: רופא שיניים עם סכין מעל המטופל)

נשמע הגיוני. אתה אומר בעצם שאם יותר אנשים היו מכירים את שיטת הטיפול החדשה הם היו יכולים להיפטר מכאבי השיניים?
ד"ר אנקר: "לגמרי. אתה לא מבין כמה אנשים סובלים מכאבי שיניים ולא עושים עם זה שום דבר. מאות מטופלים שדוחים את הטיפולים שלהם בגלל חוויות עבר רעות. אין להם מושג כמה שהעולם הזה השתנה, ואיך הציוד החדש יכול לשנות להם את החיים בלי שירגישו אפילו שנייה אחת של סבל.

אנחנו יכולים להעיד שמאז שנחשפנו לטכנולוגיה הדיגיטלית של רפואת השיניים - פגשנו מאות מטופלים ששיקמו לחלוטין את חלל הפה, עברו השתלות וכתרים בצורה פשוטה ללא סיבוכים או כאב ושיפרו בצורה משמעותית וניכרת את אורח חייהם. אני מדבר איתך על אנשים שסבלו מכאבי תופת בגלל דלקת חניכיים או שן רקובה, חורים בשיניים, ריח רע מהפה והימנעות משתיה קרה או חמה בשל עששת. אנשים שפחדו מכל ביס ומהכאב המשתולל שיבוא בעקבותיו, שחששו לחייך בגלל המראה הלא נעים. פתאום אותם אנשים מדווחים שהם חזרו לחייך עם פה פתוח, כבר לא מתביישים להצטלם עם חברים, לא מפחדים ללעוס אוכל קשיח כמו בעבר, לא צריכים לדאוג לאוכל טחון שהם יצליחו לבלוע, הפסיקו להיות בבקרה תמידית אחרי הארוחות שלהם, הפסיקו להתכווץ כל פעם שהם שתו מים קרים או ישבו להנות מגלידה בגלידריה השכונתית. והכי חשוב - סוף סוף הם הרגישו טוב עם עצמם ועם המראה שלהם!

זה לא נשמע לך הזוי שאנשים חוו כאבים כאלה - בין אם מדובר בכאב פיזי מתמשך שגורם לבעיות אכילה קשות, ובין אם מדובר בכאבים הנפשיים שנובעים מחוסר ביטחון - פשוט בחרו שוב ושוב לדחות את הטיפול בשיניים שלהם רק כי הם מפחדים מהפגישה עם רופא השינים?! לנו זה נשמע הזוי - במיוחד כשיש דרך אחרת."

אני מוכרח לומר ששכנעתם אותי. מה הייתם ממליצים למי שרוצה לטפל בשיניים שלו מחר בבוקר ולסיים את זה בפעם אחת? 
ד"ר אנקר: "למען האמת, לפני שהייתי ממליץ לאנשים שסובלים מכאבי שיניים לרוץ למרפאות ולהתחיל את הטיפול מחר בבוקר, אני חושב שכדאי להם מאוד לצפות בסדרת הסרטונים החינמית שהכנו כדי לעזור לכל מי שרוצה להבין איך משיגים חיוך מושלם תוך 90 דקות וכמעט ללא כאב. הסדרה הזו נוצרה מסיבה אחת ויחידה: לעזור לאנשים שלא מספיק מבינים בעולם רפואת השיניים החדשני או לאלה שעדיין מפחדים לטפל בשיניים אחת ולתמיד. אין שום סיבה הגיונית שבמציאות של היום, אנשים ימשיכו לסבול מכאבי שיניים כי הם מפחדים מהרופא. מי שיצפה בסדרה הזאת (בחינם כמובן) יכיר דרך מעולה להיפטר מהכאבים שלו אחת ולתמיד, ולהשיג לעצמו את החיוך המושלם בצורה מהירה ונטולת כאבים."

איך מגיעים לצפות בסרטונים האלה?
ד"ר ג'ורון: "זה הדבר הכי פשוט בעולם. אנחנו מצרפים לכאן קישור מיוחד שכל מי שלוחץ עליו ונרשם מקבל ישירות למייל שלו גישה מיידית לסרטון הראשון בסדרה. ואם בזכות הכתבה שלך, אדם אחד ייקח החלטה ויסדר לעצמו את החיוך שהוא תמיד חלם עליו או יצליח להיפטר מהכאבים שרודפים אותו כבר שנים - אנחנו את שלנו עשינו!"

<<< כדי לקבל גישה ולצפות בסדרת הסרטונים לחצו כאן על הקישור >>>

השאירו פרטים בטופס ויצרו איתכם קשר בהקדם >>

מדיניות פרטיות: https://dentalartstudio.ravpage.co.il/privacypolicy
יצירת קשר: [email protected]