ליהיא גרינר: "אין דבר כזה אוכל משמין"

כוכבת הריאליטי, האח הגדול יוצאת באמירה חד משמעית שבאה לתת תקווה לעולם הדיאטות וטוענת כי אין דבר כזה אוכל משמין, ולמעשה אפשר לאכול כל מה רוצים ועדיין לרדת במשקל. גרינר שכיום משמשת כמנטורית מובילה לאורח חיים בריא ומנחה סדנאות בריאות, חושפת את תוכנית ההרזייה החדשה שלה שמלמדת ומנחה עשרות אלפי אנשים כיצד לאכול פנקייקים וופל בלגי לארוחת בוקר ועדיין לרדת במשקל. המנטורית הגדולה לא נשארת פראיירית והוכיחה זאת אחרי שירדה בעצמה 27 ק"ג וזאת לא באמצעות דיאטות רעב.

אין ספק שהנושא של "לאכול מה שבא לי" הוא נושא חם ומעסיק כמעט את כולנו, במיוחד עכשיו לקראת הקיץ, שלא בא לוותר על תענוגות הקיץ ועדיין לרדת במשקל.. ליהיא גרינר, הפרשנית של האח הגדול ומנטורית לאורח חיים בריא בא  לשפוך אור ולספר לנו  כיצד עושים זאת, ועל הדרך חושפת את תוכנית ההרזיה הייחודית החדשה שלה.ֿֿ

גרינר שבעצמה עברה לא מעט דיאטות בחייה, מצאה את האקס פקטור של עולם הדיאטות וטוענת כי את ההשמנה ניתן לנצח, רק צריך לבחור את הדרך הנכונה. ולשם כך גרינר חברה לדיאטן הקליני פליקס פלג, ממציא שיטת הלאכול יותר פחמימות בכדי להתחטב ומחבר שני ספרים מעשיים לירידה במשקל וביחד בנו תוכנית הרזיה מנצחת.

אז מה הצמד חמד יצר?ֿֿ

מתברר שגרינר ופלג עלו על הפטנט והם טוענים כי אי אפשר ללכת לגישה מסוימת של דיאטה ולצפות שהיא תעבוד על כולם. ״נושא ההתאמה האישית מאוד חשוב כאשר ניגשים להתליך של ירידה במשקל, הרי לא ייתכן כי אנחנו נעשה את אותה התזונה ונגיע לתוצאות. הדרך הנכונה היא להתאים את התזונה אלינו, למה שאנחנו אוהבים לאכול וכמובן שזה יהיה נוח ונגיש לכולנו״.ֿ

גרינר מוסיפה כי היא בעצמה פותחת כל בוקר את התפריט שלה עם וופל בלגי או פנקייקים, ובמהלך היום מנשנשת אגוזים ושקדים, בצהריים אוכלת באיזשהי מסעדה ולא מתביישת לסיים את הערב עם פיצה, בזמן שאנחנו אוכלים את הלב בדיאטה.

 

פליקס וליהיא מה למעשה מיוחד בתוכנית ההרזייה שלכם?ֿ

״מאוד פשוט״ טוענים הצמד. אנחנו למעשה לקחנו טיפוסים רבים של נשים שלא מצליחות בדיאטה והתאמנו להן תוכנית הרזיה מותאמת אישית. כלומר אנחנו טוענים שיש כמה סיבות לכך שדיאטות לא מצליחות והסיבה הזאת משתנה מאישה לאישה: יש את הטיפוס של מצליחה מאחר וכל הזמן רעבה ולכן התאמנו לה תוכנית מיוחדת. מנגד יש טיםוס שכל הזמן נתקעת בירידה במשקל ויש את הטיפוס שלא מצליחה להתחיל תהליך וכמובן שיש את הטיפוס שחייבת לשלב מתוקים בתפריט שלה ופשוט נשברת כי לא מצליחה להתמיד בתפריט ללא מתוקים. אז הייחודיות שלנו שהבאנו מודל שמלמד כל אחת להרכיב לעצמה את התפריט שלה בצורה נוחה, גמישה ונוחה וכמובן? עם כל מה שכל אחת אוהבת לאכול. 

קבלו את הסוד הכמוס לירידה במשקל, בטן שטוחה וחטובה וכמובן את הנוסחה הסודית לכיצד לשמור על כך ->

מה עם מאכלים שונים ומיוחדים שאנשים לא יכולים לוותר עליהם?ֿ

״שאלה מצויינת״ עונה ליהיא. בנינו ספר מתכונים מיוחד שמשתלב בשיטה הייחודית שלנו ששם לומדים כיצד להכין מאכלים שונים ממרחים ועד מנות עיקריות וקינוחים.. ספר מתכונים שמלמד כיצד לשלב ספגטי, קנלוני, עוגיות חמאת בוטנים ועוגיות שוקולד מדהימות! מאכלים שניתן לשלב כל יום והחלק היפה? להמשיך לרדת במשקל בכיף והנאה.ֿֿ

 

מה לדעתכם מייחד הכי הרבה את תוכנית ההרזייה שלכם?

״וואו שאלה קשה״ עונים הצמד. ״למעשה יצרנו תוכנית של 28 ימים של שכרון חושים. אתגר שמבוסס על 4 שבועות שמאפשר לכל אחת לזהות את הטיפוס שלה, למצוא מה היא אוהבת לאכול, מהי הכמות שהיא צריכה ולהתחיל בתוכנית מאתגרת עם משימות במשך 4 שבוועת שלאחר מכן היא מחליטה האם להיכנס לשימור או להמשיך ב4 שבועות נוספים.ֿֿ

 

כמה תוכנית שכזאת עולה?ֿ

״תראי, חשבנו רבות כיצד לתמחר אותה ועשינו סקר שוק נרחב וראינו שתוכניות הרבה פחות טובות משלנו, עם הרבה פחות תכנים, עולות הרבה יותר. אנחנו החלטנו להרים את הכפפה בעולם הדיאטה ובאמת להביא לכמה שיותר אנשים את התוכנית שלנו והיא במחיר השקה של 197 שקלים.  בהמשך המחיר יעלה אבל כרגע זה המחיר ובאמת התגובות חיוביות והרוב אפילו מודות לנו על המחיר הנמוך ביחס לתמורה!

 

המסקנה שלנו?ֿ

ככל הנראה לראשונה תוכנית הרזיה מסתורית שעושה מהפכה בעולם הדיאטות ובאמת מלמדת כל אחת כיצד לבנות לעצמה תפריט על פי המאכלים שהיא אוהבת.

לקריאה על התוכנית אתן יכולות להיכנס לכאן

קבלו את הסוד הכמוס לירידה במשקל, בטן שטוחה וחטובה וכמובן את הנוסחה הסודית לכיצד לשמור על כך ->