"נוסחת הקסמים" שמשגעת את בעלי העסקים בישראל: ככה תכניסו מיליון שקל תוך 30 יום

על נפלאות האינטרנט אין עסק קטן בישראל שלא שמע. פעם אמרו לנו "אתה חייב אתר אינטרנט", אחר כך הגיעו להם גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ולאחרונה פרצה לה בסערה (היישר מארצות הברית) שיטת השיווק שמשלבת כמו ארוחה טובה את כל אפיקי השיווק יחדיו - "השקה". שיטה, כך מסתבר, שבעזרתה ניתן להכניס בעסק סכום של 7 ספרות תוך פחות מחודש בלי השקעה כספית גדולה. יצאנו לבדוק האם מדובר בטרנד חולף או בבשורה של ממש לבעלי העסקים הקטנים בישראל.

אירוע לקוחות עם "רק" 700 איש אחרי עוד השקה מוצלחת (בתמונה - עידן דנש)

עידן דנש (31), לא סתם זכה בתיאור המכובד ”מנהל ההשקות האינטרנטיות מספר 1 בישראל" בקרב יודעי דבר – יש מאחוריו עבר עשיר של סיפורי הצלחה מעוררי קנאה...

למעלה מ-6 מקרים שונים שגורמים לכולנו לתהות איך עסק שמתחיל מ-0, סובל מחוסר ידע בשיווק, משיג רק 10-20 פניות בחודש (שרובן "קרות") ורודף רוב היום אחרי לקוחות חדשים - מצליח תוך 30 ימים בלבד לעשות מהפך מא' עד ת' עם אלפי פניות מקהל חדש ש"דופק על הדלתות" ובעצם מכתיר את אותו העסק באופן חד משמעי לאימפריה בתחומו.

יש שאלה אחת, שבצורה כמעט אינסטינקטיבית צצה בראש של כולנו…

איך פורצים את תקרת הזכוכית בעסק תוך 30? האם דבר כזה אפשרי בכלל או שזה רק חלום בהקיץ?

לדנש דעה נחרצת בנושא. למרות שאני מבהיר לו שאני מתכוון לצטט אותו, הוא לא נרתע מלתת את ההצהרה הבאה:

"שיודעים - זה קל ופתאום הכל אפשרי. שלא יודעים - זה קשה ונדמה שלהביא לקוחות זה משימה בלתי אפשרית".

גם במציאות הכלכלית הקשה של ישראל 2018, עם כל הביורוקרטיה הסבוכה, התחרות, הלקוחות ואשראי הבנקים – כל עסק עם כמעט תקציב אפסי ו-0 לקוחות, יכול להשתקם תוך 30 ימים, ואני עומד מאחורי המשפט הזה.

מי שממהר לפטור את ההצהרות של דנש כקוריוז סתמי או כהתרברבות נטולת כל שחר, צריך להתמודד עם לא מעט עובדות שדנש ממהר לשלוף על מנת לגבות את דבריו, כשהבולטת שבהן תסובב לא מעט ראשים.

מעל 6 עסקים עברו תחת ידיו של "גאון השיווק", אבל סיפור אחד, הוא ההוכחה שכל עסק, יכול להגיע להצלחה כלכלית מטורפת.

נפלאות ההשקה: מ0 ל-2000 לקוחות ומחזור מכירות של 13 מיליון שקל תוך שנה

אלי (שם בדוי), הוא אדם שעוסק בתחום ההשקעות במשך יותר מעשור. הוא פתח עסק ללימוד תחום ההשקעות לפני כשנתיים וחצי. וכך הוא מספר:

"היה לי חלום לעזור לאנשים לצאת לעצמאות כלכלית בזכות השקעות נכונות, ולאחר 14 שנות ניסיון שצברתי בתחום הרגשתי שאני יכול ללמד ועל הדרך להרוויח הרבה יותר…

התחלתי מ-0. לא היה לשותפים שלי ולי שום מושג מה לעשות כדי להפיץ את הבשורה שלנו במימדים שרצינו, היינו מכללה קטנה עם תקציבים קטנים וכח אדם בסיסי, רק דבר אחד היה לנו - התיאבון להצליח בגדול.

התמזל מזלנו ובמקרה נתקלנו בעידן, למדנו על הקונספט של "השקה" והפוטנציאל הטמון בשיטה הזו. אחרי התלבטות קצרה, החלטנו ללכת על זה, עידן האמין בנו והתחיל לבנות לנו ״השקה״ מ-0 בהתבסס אך ורק על הידע שלנו בתחום.

אחרי התארגנות קצרה, ״הפעלנו״ את ההשקה וכעבור 30 יום זה מה שקרה…

בום! מעל 25,000 איש צופים בסדרת הסרטונים עם למעלה מ-100,000 צפיות ולבסוף 420 לקוחות חדשים ששילמו להצטרף להכשרה שלנו (מחיר של 5800 והכנסה של 2.2 מיליון שקלים). המוצר הזה אגב היה בזמנו חדש לגמרי, נצרך לחלוטין דרך האינטרנט ונמכר במחיר גבוה ב-50% מהמחיר שמכרנו לפני ההשקה."

ומה קרה מאז? האם הצלחתם לשחזר את ההצלחה?

"אחרי חצי שנה הצלחנו לשחזר את ההצלחה ואפילו לשלש אותה בעזרת עידן והשיטה שלו כאשר בסיבוב השני הצלחנו במהלך חודש אחד להביא 950 מכירות ומחזור מכירות של 6.5 מיליון שקלים. כן, שמעת נכון :)"

והיום? איפה אתם עומדים היום?

"מה שקרה למעשה זה שבשנה אחת הבאנו כ-2000 לקוחות חדשים לעסק שלפני כן לא באמת היה קיים. השנה הראשונה לפעילות שלנו הסתיימה עם מחזור מכירות של כ-13 מיליון שקלים, באזז מטורף ונוכחות בלתי מעורערת ברשת, רשימת תפוצה אדירה עם כ-100,000 נרשמים. הפכנו בעצם למותג מס׳ 1 בתחום שלנו, ו-285,000 צפיות בסרטוני התוכן שלנו מאשרים את זה."

סרטון מספר 3 מתוך ההשקה של עידן שרצה ברגע זה

http://lsb.co.il/wp-content/uploads/2018/02/%E2%80%8F%E2%80%8F%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%93%D7%94.png

מ-0 למחזור מכירות של 1,000,000 שקלים בשנה: האדם שמאחורי ההשקות הגדולות בישראל (דנש) מסביר...

"אסור לעגל פינות כשמשתמשים בשיטה שלי. ההוראות מדויקות, צריך לחשוב על זה כמו על מתכון לאפיית עוגה - מי שיצליח לעבור סעיף, סעיף ולהיצמד להנחיות - יוכל לפרוץ את הסכר ויתעורר לעולם שבו הוא בעל עסק שמגלגל מאות אלפי שקלים בשנה ואפילו מיליונים.

אבל – מי שיתעקש להמשיך להאמין למיתוס הגדול ביותר בתחום העסקים, המיתוס שמעוור את העיניים של רוב בעלי העסקים בכל הקשור לשיווק באינטרנט וגורם ל-9 מכל 10 להיסגר תוך פחות משנה- אני לא יכול לעזור לו".

http://lsb.co.il/wp-content/uploads/2018/02/%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA1.pngעצוב: 850 עסקים קטנים ובינוניים שנסגרים תוך פחות משנה, בישראל

"מי שיעקוב אחרי השיטה שלי יכול להגיע למחזור מכירות של מיליון שקלים בשנה, גם אם כרגע אפילו אין לו מוצר"

http://lsb.co.il/wp-content/uploads/2018/02/%E2%80%8F%E2%80%8F%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%93%D7%94.png

כשאתה אומר "מיתוס", למה אתה מתכוון?

"למחשבה שבעלי עסקים צריכים הרבה כסף כדי להצליח בשיווק. את התפיסה המעוותת שאומרת: אני קטן ורק כשאגדל אוכל להשקיע תקציבי פרסום.

יש דרך אחת בטוחה לשווק את המוצר/השירות שלך ולהשיג תוצאות גדולות פי כמה וכמה מהמתחרים שלך, כמעט ללא תקציב התחלתי שמסכן את הכיס.

אני יודע שזה נשמע בלתי אפשרי וכל החיים אמרו לנו שאין דבר כזה, שעסק לא יכול לקום על הרגליים תוך 30 יום. הרי לא יכול להיות שכל כך הרבה כסף ולקוחות מגיעים עם השקעה כל כך מזערית של זמן, כסף ומאמץ, נכון? אז זהו… שזה כן אפשרי. ואם תהית, לא מלמדים את השיטה הזאת בשום תואר למנהל עסקים ובשום תכנית עסקית."

איך זה אפשרי להשיג תוצאות כאלה גדולות בלי תקציב פרסום גדול?

"כדי להבין איך זה אפשרי צריך להבין את הסוד שעומד מאחורי השיטה הזאת. הטעות הגדולה ביותר של בעלי העסקים בישראל היא שהם מנסים לפרסם ללקוח שעדיין לא סומך עליהם, לא מכיר אותם וממש לא רוצה לעשות איתם עסקים. מה שנקרא בשפה המקצועית לקוח "קר". הם עסוקים בלרדוף אחריו, במקום לגרום לו לרדוף אחריהם…

 

וזה בדיוק מה שהשקה טובה יודעת לעשות. השקה טובה יודעת לעשות שני דברים שהיום בעלי עסקים אובדי עצות לגביהם:

  1. להביא כמות אדירה של מתעניינים ופניות לעסק על ידי נתינה של תוכן איכותי בחינם

  2. "בישול" אותם מתעניינים עד למצב שהם מתים לקנות מאיתנו את הפתרון שיש לנו להציע באופן מיידי וחלק. הכל מתהפך ובמקום המרדף הרגיל אחר הלקוחות - הם מתחילים לרדוף אחרינו (בהיסטריה).

 

שעושים את זה ככה, לפי כל השלבים שאני מלמד בסדרת הסרטונים שלי, ההצלחה כמעט מובטחת. הנוסחא הזה פשוט בלתי ניתנת לעצירה.

 

פתאום בעל העסק מפסיק לשמוע "יקר לי", מפסיק לקבל בקשות להנחה, מפסיק להיות תלוי במתעניין וחצי שבמקרה מגיעים לעסק דרך המלצה מהדודה של שושי השכנה… פתאום הכל מסודר. יש דרך. יש שיטה. הכל יותר קל למכור. יש כיוון, המספרים גדלים ויש וודאות שהעסק הולך להצליח. זאת באמת שיטה שמשנה עסקים וחיים של אנשים, לא פחות מזה.

 

את "מכרה הזהב" הזה שהפך אלפי עסקים בארץ ובעולם לאימפריות, אני חושף בפעם הראשונה (בחינם) כאן".

מילה לסיכום?

"כן. עבור כל מי שסקרן ומוכן לקחת את העסק שלו לשלב הבא (ולעבוד קשה בדרך בלי לבכות על מר גורלו), הכנתי סדרת סרטונים חדשה, שבה אני מראה צעד אחר צעד איך הכנסתי עד היום במצטבר למעלה מ-40 מיליון שקלים לבעלי העסקים שאיתם עבדתי - שמות כמו אלון גל, אדם טל, גיל אורלי, גיא ברנד, עומר רבינוביץ' ואחרים.

כל בעל עסק שיצפה בסרטונים, לא משנה אם הוא אדריכל, עורך דין, קוסמטיקאית, מסעדן, תכשיטן, גננת, או בעל אולם אירועים – הולך לעשות צעד אמיץ שיבטיח שהוא לעולם לא ייכנס לסטטיסטיקה העגומה לפיה 9 מתוך 10 עסקים בישראל נסגרים תוך פחות משנה".

הקונספט של השקה מסתבר, מתאים כמעט לכל עסק ועבור שלל מוצרים, לא רק קורסים ומוצרים שנמכרים באינטרנט. בין אם אתם יועצים שמוכרים שעות, או נותני שירותים שמחפשים בנרות אחר הלקוח הבא - יש לי תחושה שהפתרון הזה עלול לעניין אתכם."

אז מה עושים עכשיו?

"אם אתם רוצים להגיע למחזור שנתי של מיליון שקלים ולהכיר יותר לעומק את נוסחת ה"השקה" –  לכו לצפות עכשיו ב-3 הסרטונים. הם משני חיים, זמינים לצפייה ובחינם."  

http://lsb.co.il/wp-content/uploads/2018/02/%E2%80%8F%E2%80%8F%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%93%D7%94.png

תודה רבה דנש.

תודה לך.