מהפך: מילד שמנמן לבעלים של סטודיו לאימון וחיטוב הגוף - תוך 3 שנים בלבד!

איך הצליח גיא וידל (23), להפוך מילד שמנמן שכולם לועגים לו, לבעל סטודיו מצליח, שעוזר למאות מתאמנים להגיע, לגוף המושלם עליו הם חלמו תמיד, ועל הדרך גם "להשיל" מעליהם 3-6 קילו בכל חודש.

את רוב ילדותו בילה וידל כילד השמן של הכיתה, זה שכולם צוחקים עליו מאחורי הגב. וידל, מתאר את ילדותו כמלאת השפלות, בגיל 14 הוא הגיע למשקל של 75 קילו, משקל גבוה מאוד ביחס לגובהו. הוא התבייש להוריד חולצה בבריכה, נמנע מללכת לים והרגיש ממש לא טוב עם איך שהוא נראה.



"הביטחון העצמי שלי היה על הקרשים, ממש התביישתי לצאת מהבית. החלטתי שאני לא מוכן לחיות ככה ואני חייב לקחת את עצמי בידיים, התחלתי לשחק כדורגל, לא עמדתי בקצב, הייתי מתעייף מהר. כולם סביבי רזים, קלילים ואני ממש כבד, לא הצלחתי לעשות מה שהמאמן ביקש והביטחון העצמי שלי שהיה גם ככה ירוד, ירד עוד יותר, הרגשתי שאני תמיד מאחור ושאני לא מספיק טוב.

בגיל 15 בערך החלטתי שזהו; עד פה, אני לא רוצה להמשיך לחיות ככה, אני אהיה יותר טוב מאחרים, אני אצליח בתחום הספורט ובמיוחד בכדורגל, אפסיק להתבייש בגוף שלי, ואתחיל לחיות כמו שאני רוצה".

עם קבלת ההחלטה הזו, וידל מתחיל לצמצם את כמות "השטויות" שהוא אוכל, הפסיק לאכול חטיפים בין הארוחות, התחיל להתאמן 3, 4 פעמים בשבוע, שם לב למה שהוא אוכל ונצמד לתפריט. 

וידל פיתח חסינות מנטלית לאוכל, וכך הוא מספר "היה לי מאוד קשה, במיוחד כשהיו פותחים שולחן וכולם זוללים, ורק אני לא נוגע בכלום כי אני השמן. אחרי שזה קרה לי מספר פעמים גיליתי שאני שולט באוכל ולא האוכל שולט בי".

אחרי הצבא, ולאחר שפרש מכדורגל, וידל הוכשר להיות מאמן כושר במכון וינגייט. הוא התחיל לאמן אנשים בדרך לא דרך, ללא תנאים ואימן בגינות ציבוריות ובחוף הים. וידל גילה מהר מאוד שהוא נותן מוטיבציה אדירה למתאמנים שלו ויודע והביא אותם ממש עד קצה גבול היכולת שלהם ומגיעים לתוצאות מהר מאוד. כשמעגל הלקוחות שלו התרחב החליט לפתוח סטודיו לאימון וחיטוב הגוף - "סטודיו וידל" והוא רק בן 23. הלכנו לבדוק את סוד ההצלחה של הסטודיו החדש.

גיא, איך הצלחת לרדת במשקל ולהפוך מילד שמנמן לגבר שאתה היום? 
"הדבר הראשון זה להגיע להחלטה, ברגע שהחלטתי שאני ארד במשקל, ידעתי שכלום לא יעצור אותי. נצמדתי לתפריט כאילו חיי תלויים בו. כשהיו ימים שידעתי שיש לי אירוע בערב, או בימי שישי כשיש ארוחה גדולה, צמצמתי את כמות האוכל במשך היום ואכלתי יותר בערב - ההחלטה הזו שאני לא חייב לוותר על האוכל ואני יכול להתגמש קצת עזרה לי מאוד בירידה במשקל."

איך ילד בן 23 מחליט ביום בהיר אחד לפתוח מכון לחיטוב הגוף?
"תראה, אני לא אומר שלא היו לי חששות לפני שפתחתי את הסטודיו, אבל הגעתי לשלב בו יש לי הרבה מתאמנים ואני חייב לתת להם את מה שמגיע להם, אני לא יכול להמשיך ולאמן בגינות ציבוריות, זה לא עושה טוב, לא לי ובטח שלא למתאמנים שלי. כמובן, שהמתאמנים בעצמם הראו נכונות להמשיך להתאמן אצלי בסטודיו, דבר שיצר אצלי ביטחון שאני יכול להצליח"

גיא, מה מיוחד בסטודיו שלך? במה הוא שונה מחדרי כושר אחרים?
"שאלה טובה, זה מה שעמד לנגד עיני כשפתחתי את הסטודיו, לא רציתי שהמתאמנים שלי יהיו עוד "מספר", כמו בחדרי כושר אחרים, ולכן כל מתאמן בסטדיו מקבל אותי ביחד עם המאמן האישי שלו. אני נמצא בקשר עם המתאמנים, מראה איכפתיות, עוזר להם להתרומם בזמן שהם נופלים והכי חשוב מקבל אותם כמו שהם, הם המטרה לא אני. כל זמן שמתאמן מרגיש טוב עם עצמו, מבחינתי זאת הצלחה. אם קורה ומתאמן מפסיד אימון או שניים, אז כן אני מתקשר אליו ישירות לראות אם הכל בסדר ומה קרה, בדרך כלל, אם זה לא עניין בריאותי, למחרת הוא שוב מתייצב בסטודיו".

למה להגיע דווקא אליך? 
"באמת למה? האמת, שאצלנו בסטודיו, מלבד הליווי האישי של מאמן הכושר יש לנו שקילות על בסיס קבוע, יש קבוצת וואטסאפ ייחודית לסטודיו ששם מקבלים חומרים על תזונה נכונה, על תרגילים חדשים ועוד טיפים בנושאים שונים. תראה הרי אתה וגם אני יודעים שלא כל אחד יכול לקבל תוכנית ולהתחיל לעבוד לבד, אצלנו יש דגש מאוד חזק על הליווי האישי, המתאמן לא לבד, יש לו סביבה תומכת, ואני באופן אישי נפגש עם כל מתאמן".

תוך כמה זמן רואים תוצאות?
"התוצאות מאוד תלויות במשקל ההתחלתי שלך, אבל אני אומר לך בביטחון מלא שתוך חודש אפשר לראות  כבר תוצאות ויזואליות כלומר, ניתן כבר לראות ירידה בהיקפים, ירידה במידות. 3 ימים אחרי התחלת שינוי התזונה אתה מרגיש ממש הקלה, הרגשת הכובד, העייפות וחוסר האנרגיה נעלמת, אתה מרגיש אדם חדש".

אתה מבטיח הצלחה?
"חד משמעית כן, אם תקשיב ותעשה כל מה שצריך כולל ניהול ושליחת יומן אכילה כל יום, תיצמד לתפריט ולתוכנית האימונים, אין שום סיבה שלא תצליח. תראה, לכל אחד אנחנו מתאימים תפריט ותוכנית אימונים מותאמת לו ולצרכים שלו, יש מעקב על הכל, מה עשית? כמה? מה עוד אתה מתכוון לעשות הכל נעשה על פי שקילות, הרגשה, כאבים ומגבלות שיש לך".

כמה זמן צריך להתאמן?
"אימון אפקטיבי הוא בן 45-80 דקות. עדיף אימון קצר בעצימות גבוהה על פני אימון ארוך בעצימות נמוכה. כמות האימונים השבועית צריכה להיות 3 יחידות אימון אפשר לחלק את זה 2 אימוני כוח ועוד 2 או 3 אימונים אירוביים ולהיפך הכל בגבול היכולת של המתאמן".

מה זה דורש ממני? 
"כמתאמן זה ידרוש ממך 3 דברים: זמן, מוטיבציה והקשבה. אם אחד משלושת הדברים האלה לא יתקיימו, פשוט לא תצליח".

האם כל אחד יכול?
"כן, כל אחד יכול להצליח, כל עוד אין איזו בעיה בריאותית, או נכות. הליווי שאנחנו נותנים מתאים לכל אחד גם לאנשים שנרשמו בעבר לחדר כושר ולא התמידו".

אוקיי גיא, נשמע מצויין מה הצעד הראשון שאני צריך לעשות?
דבר ראשון, אתה צריך להחליט שזה באמת מה שאתה רוצה, לאחר מכן פשוט להתעלם מהפחד מכישלון, לחצו על הקישור פה וקבלו הצצה נדירה, לסדרת המסרים שלנו ולעולם בו חיים אלה שמחטבים את הגוף ועל הדרך יורדים 3-6 קילו בכל חודש ותוכלו, גם אתם, להתחיל בשינוי.